Allmänt tråk...

Usch vilken dag... har fasiken inte gjort mkt nytta idag alltså =( Burit upp några flyttlådor som ju tyvärr inte klarar av att traska fyra våningar upp själva. Har några kvar som jag nog får ta å rejsa upp med nu, har varit taktisk nog att ställa dom ivägen för klädkammaren...så att de MÅSTE upp ;) Eller ska de kanske ner?
Varit soligt men blåsigt som sören idag, trodde i min enfald att jag skulle upp å ta en morronpromenix i morse men motivationen dog ut totalt.
Gjort egen soppa idag... efter mams recept. Smarrigt värre... Har bra lust å åka "hem" snart å hälsa på de där hemma. Inte varit å hälsat på på jättelänge =( Får nog minsann ringa å höra efter hur det är... bara pratat med lillebror på sistone.
SF i två dagar nu (sambofritt) men jag vet inte riktigt om det är något som jag ser fram emot? Har ju haft dödens tråkigt idag när jag varit själv...får hoppas nåt skoj dyker upp i agendan.
Ringt konstiga företag idag från Uppsala och Karlskoga...antar att vi måste ringa NIX-registret igen...suck! Tur det bara är Mange man jagar...hehe

Dagens yes yes:
  • Sova i soffan å vakna till liv med kaffe i glas å Mascarponeglass
  • Nelly Furtado - Say it right
  • Inget å plugga...eller jo egentligen, men har inte fått kurslitt. ännu ;)
Dagens no no:
  • Gräsligt kass ekonomi, å jag som vill shoppa gardiner, mattor å framförallt träningskort!
  • Grannen ovanför som röker som en borstbindare -> jag kan inte ha balkongdörren öppen utan att det pyr ner hela min lya. USCH för er äckliga rökare!
  • Ont i kassen efter glassen (men för stunden var det faktiskt värt det!)

Grattis till sötisen Elias idag på namnsdagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback