Äntligen torsdag...

Äntligen är tentan gjord (får hoppas hoppas hoppas att det gick vägen, men med min motivationnivå är det ju inte säkert förstås...) å man kan börja andas ut igen. Ledig från jobbet fram till nästa fredag nu, vad jag vet iaf... blir ju andra bullar om nån blir sjuk.
Nu kan jag äntligen börja få lite ordning å reda här hemma.... ska vara riktigt flitig å jobba undan så många flyttlådor jag kan. De flesta är ju tomma men står kvar här å bara tar plats... Ska sätta upp gardinstänger oxå så jag vet hur långa å breda gardiner som blir snygga.... kanske rentav kan åka på gardinjakt imorron redan?
Skönt att slippa alla MÅSTEN!
Jenny undrade om jag ville följa med på lite tysklandstripp imorron, Bordershoppen... men jag vet inte, har ju rätt mkt å dona med här å det var ju bara för nån vecka sen vi var där? Hade iofs varit gött å komma iväg lite... men nja... tack ändå gums!
Jag är ju faktiskt lite hungrig? Ätit halvdan frulle på tentan å sen fikade jag å Sofia här i stan... skönt å hitta på nåt! Müche trevligt oxå! :) Har nog hittat ett par nya vårskor som får inhandlas när pengar kommer...
Ser faktiskt fram emot å tvätta oxå, tvättberget har ju ökat markant å jag vill verkligen få ordning på garderoben! Har ju bott i resväskor fram till nu för alla klädlådor varit inknödda i klädkammaren som är rätt dum har jag kommit fram till... jättebra med utrymme att hänga upp kläder på men vanliga tröjor som man vill lägga på hög får man lägga upp ÖVER huvudhöjd om man ska ha dom där.... funderar på å köpa sånna där på Ikea...sånna där ni vet?!? Ja... hyllor man kan hänga... eller ställa in en liten hylla....bara så man slipper ha ALLT upphängt eller i byrån...
Måste nog äta lite.... morotskaka kan man ju (tyvärr) inte leva på!

Mucho å göra! Full rulle på MINA villkor! Sicka likes....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback