De är hittade...

Mina gravidbrallor är hittade igen! Som jag saknat dom... å gissa vart jag hittar dom?! I Manges resväska! Tjyvaktiga lilla skata... haha... han trodde säkert det var nån av hans kära svarta tshirts...
Har fått huvudvärk =( Inte alls skoj...
Varit på Ikea idag, å på Väla... hittade lite inredning till klädkammaren så nu är alla kläder på plats! Den här är lite större än den förra så man kan faktiskt gå en liten (ytterst liten men ändock!) promenad där inne ;)
Köpte gardiner på Hemtex oxå, sketabra att de råkar ha 50% på hela butiken just nu... hittade ett par i lite lilagrå, mönstrat å på plats redan! Måste bara sy upp dom sisådär 52 meter...den dagen den sorgen! Mamma?!?
Fredag å ledig helg... så jäkla gott!
Ville ju egentligen till Halmstad nu när det ska bli sånt kanonväder, men Mange tror inte han kan komma iväg sådär utan har å göra...å i o m att vi ännu inte skaffat ny bärbar dator så måste han sitta här hemma =(
Men jag hänger inte läpp sådär jättemkt, har bjudits hem på middag å vinkväll hos Sussie =) Å stunden efter så sms:ar Jenny å frågar om vi inte ville grilla hemma hos dom...SHIT, va poppis man kan va ;) Såååå roligt att ha hittat så himlans trevliga vänner!
Jahopp, en kvart kvar till 18.00 då det ska korkas upp =) Har en hel del till å dona med som jag hoppas få med Mange på... vågar inte borra å ha mig i väggarna riktigt... är ju en klantmaja så jag sabbar säkert bara om jag ska försöka på egen hand =(

Nähä...in i vinkällaren/klädkammaren å välja ut kvällens heta kandidat....

Tjohopp tjohej! Glad tjej....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback