Glaaaaaaaaad....

Blir så glad av det här vädret!!!! När jag cyklade hem från Knutan (jo, ni läste faktiskt rätt!) så cykla jag förbi ett poppelträd å jag blev alldeles salig av lycka! Finns det nåt som luktar goare?!?!
Måste nog klargöra för vissa (läs Jenny) att Mange alltså INTE friade till mig utan bara sa att han vill gifta sig med mig....haha....dummer!
Jobbat idag å det har gått bra.... ont i fötter och ont i ryggen nu. Känns att det varit mkt stå å gå nu....
Läste i www.smp.se att min gamla klasskompis Mia från gymnasiet å nästan-granne i Lund fått barn! : ) Alla får verkligen kids nu utom jag... : ( Jag vill OXÅ!  But first you marry, then you Statoil!
Undra förresten vad nya lilla kusinen ska heta? Måste nog ringa mams ikväll å se om hon kan uppdatera mig i läget...stod en annons idag i ovan nämnda tidning men utan namn....
Brrr....nu börjar det bli liiiiite kyligt här....har balkongdörren öppen å jag tror solen flyttat sig lite...Gutt med kvällssol! Synd bara att man FORTFARANDE inte har införskaffat några balkongmöbler... : (
Vad ska jag hittepau för mat ikväll då? Mange är lite nervvrak...jobbigt på jobbet å så redovisa ex-jobbet imorrn...suck!
Näe...jag är ju GLAD! Luktar underbart utifrån oxå....massa fina buskar å blommor runt hela  huset här : ) Stor skillnad från förra lyan. Här har vi en bovärd som man ser hela tiden gå å påta i landen å buskarna här!
Glad, glad, glad...å så är det inte ens helg än! Å jag som är ledig....jihuuuuu ; )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback