Grabbkväll

Lördagkväll, klippt en stor del av en ENORM pizza. Här är det grabbkväll ikväll, det spelas spel å käkas pizza. Just nu spelar grabbsen ett tråkigt spel som är värsta sömnpillret men förut spelade de (vi!) Guitar Hero. För er som inte vet så är det ett spel där man ska spela på en liten plastgitarr så rätt i takterna som möjligt och efter olika svårighetsgrader. Jag tvingades testa så jag lirade till Message in a bottle ;) Bra låt å det gick hyffsat bra med mina 77% ändå... men jösses vad jag fick ont i händerna! Spände mig som en tok....

Jobbat idag, har gått helt ok... hade en smitning precis innan jag skulle hem =( Vi hade filmat bilen å hade regnr men det visade sig vara stulna plåtar så det var ju bara å snällt stanna kvar på jobb medans polisen fick tummen ur. Varnar skarpt för å ringa å anmäla nånting för de verkar helt körda... "vänta så ska jag koppla dig till...." å det hör man typ 10 ggr å man skjutsas fram å tillbaka mellan samma människor å centraler hela tiden. JIIIIIISES!
Var inte hemma förrän strax innan 18 även om jag slutade 16 =( Nu är jag trött... å mätt...
Jobbar imorrn oxå, men får ÄNTLIGEN liiiite sovmorron iaf.

Nästan bud på å gå å lägga sig redan... men man kan ju inte lägga sig innan halv tio ens?!?!

Men TRÖTT TRÖTT TRÖTT är man... what's a girl to do?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback