Hoppla...

Jag har visst "råkat" beställa två väldigt färgglada klänningar på postorder...jag som inte använder klänning?!!? Får helt enkelt börja göra det.... billiga å fina såg de ut att vara iaf. Har fruktansvärt svårt att avgöra vad jag är för storlek numera, en del kläder har jag S och 34/36 i å andra drar jag lätt en 40/42 eller L.... Me don't like....

 image67 image68

Fredag idag... tvättar. Varit vaken sen halv sex...jippi! Kommer gå jättebra (inte) att jobba kväll ikväll. Jobbar till kvart över tolv å jag som somnat vid 22 i soffan varenda kväll den senaste veckan typ : (
Får bli en överdos Red Bull....
Stackars Mange...håller tummar å tår för honom idag. Han är så disträ att han kört fel 3 (TRE) ggr på väg till jobbet å hamnat helt elsewhere...Igårnatt borsta han tänderna med pumptvålen... Vill ha min älskling tillbaka!!!!!
Oj, jag har redan ångest över dessa klänningar...hur ska detta då gå?! Får gömma dom i garderoben ; )
Hade tänkt åka till Maxi och lite andra ställen för å kika på gardiner å annat idag...men någon har ju bilen idag oxå så jag sitter där jag sitter. Går/åker buss/cyklar dit gör jag INTE om jag ska handla...
Dags å hämta upp lite tvätt ur tumlaren... här i huset verkar det  vara en oskriven regel att man måste låta locken till tvätt/sköljmedel stå rätt upp när man har tvättat klart!?! Why? Men inte vågar man trotsa regeln...
Ska röja lite här hemma oxå...så trött på alla lådor och kassar som står på golvet så jag MÅSTE ta tag i det så jag får suga å svabba av golven...nu drar man ju bara runt på skiten : (

HÄRLIGT väder!!!!!! Ska nog gå ner till Knutpunkten sen...




Kommentarer
Postat av: Evelina Hellström

Fina klänningar!

2007-04-29 @ 21:22:33
URL: http://evsi.sprayblog.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback