Ja jösses vad gott...

Var jättelängesen jag åt pesto nu... glömt bort hur jävla gudomligt gott det är. Matmissödet har ordnat upp sig, mamsen tyckte minsann jag skulle få en tusing å köpa mat för...så sagt å gjort. Traskade tio meter in på Ica...SÅÅ skönt att ha så nära. Perfa om man har glömt nåt nån gång....det är ju inte så att man storhandlar där precis. Liten men söt butik...
Så ikväll blev det hög musik, laga mat å dricka vin.... Hittade nån typ av "Best of Madonna" så jag har lyssnat på Like a prayer å La isla Bonita å sånna gamla godingar =) Mina grannar har nog redan svårt för Manges högtalare....hihi...

Toan är ren å fin nu, men "puckot" fick inte bort all missfärgning i stolen så han tog en matkniv (inte vår dock!!!) å slet runt där nere så nu är det massa ränder efter kniven istället. Tänkte ringa bovärden å säga att det är han som gjort det å INTE vi...så man inte helt plötsligt får stå för en ny toastol! Nåt nytt badrumsskåp fick vi dock inte... men tfn å dörren har gått varm idag iaf av nån konstig anledning. Bara för man är home alone....

Pratat länge med lillebror å läänge med mamma.... Mange å jag har bara ringt om varandra hela kvällen men förhoppningsvis så hörs vi innan läggdags.

Carolina Gynning är med på Room Service... söt tjej det dära.... å såå fin när hon tagit bort bomberna. Ska nog ta å läsa hennes bok efter jag är klar med Graafs...

Tevekväll... å orkar jag så ska jag gratinera lite rödbetor med chevre.... =) tror inte jag orkar... om jag känner mig själv rätt...

Dagens yes yes : Pestokycklingsalladmedpastaåspenat
Dagens no no: intejättelattjoattvaraensamändå





Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja skulle ju vatt hos dej!!!! =\

2007-04-18 @ 20:45:50
URL: http://nenniegirly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback