Komma till ro...

Jag vill komma till ro... vill få ordning å reda i mitt liv. Just nu är allt uppåner och jag har noll struktur på mitt liv och det stressar mig något enormt!
Tentaplugget tar evigheter.... Dumma chefen har satt in mig på ett pass imorron mellan 9-16 för att de andra ska kunna ha personalmöte, kul! Så jag har verkligen inget val utan MÅSTE jobba. Är inte jag oxå personal liksom??
Mina fingrar vill inget hellre än att ta tag i lyan så att här blir färdigt nån gång...fortfarande massa lådor och saker som ska upp på väggarna...det kliar i hela mig!!
Socialt liv? Vad är det? Inte firat påsken ett dugg....inte ätit ett endaste ägg, inte fått nåt påskkort, inte fått nåt påskägg... känner mig patetisk! Som nån jäkla eremit....
Sofia kom med den braiga idén idag iaf att jag ska hänga på å träna med henne sen när vi fått ordning på tentan. Har faktiskt spenderat förmiddagen på bibblan här i stan... WOW! Jag å bibliotek går ju annars inte ihop.
Måste nog återgå till studierna nu...
Är så trött å har så ont i kropp å själ att jag bara vill gråta.... började nästan gråta på bussen hem när jag sms:ade Mange å tackade för att han kopierat lite åt mig =(

Labil de luxe =( På torsdag hoppas jag att min negativa blogg vänder....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback