Last exit to Sweden

Gokväller!
Åhhh, det härliga vädret är tillbaka : ) Och precis som förra gången så är det i en period då jag jobbar mkt förstås...men idag har jag fått mkt solsken på mitt lilla plyte!
Varit i skolan på tråk-galenskap-seminarie... kan det bli tråkigare? Nja...nästan inte!

Ser att jag inte skrivit på jättelänge?! Vad har jag gjort sen sist då?
Måste nog tjyvkika i min filofax för å se efter.... antar att det inte hänt nåt minsta skoj men jag minns faktiskt inte vad jag gjort?
Jobbade fre-lö-sö... Var ledig i måndags men då var jag som ett vandrande (eller kanske inte så vandrande) lik.... kände mig som en 80-åring i kropp å knopp så jag var mest hemma och passiv. Jobbade Tis, skola och SHOPPING idag...jobba to-fre...sen förhoppningsvis lite Halmstad i helgen.
Har shoppat upp massa pengar idag....alltid likadant när det är löning/csn : /
Jag har köpt: Gardiner till köket, duk till köksbordet, lykta att ha i köksfönstret, fejkblommor att ha i v-rum och sovrum, ljus, underlig krok att hänga saker på i hallen....en stor vas...(minnet börjar svikta.....)... och så har jag köpt två stora krukor och blommor att ha i vårt burspråk...Får väl visa med bilder sen när saker fallit på plats. Har ju ingen gardinstång (senare projekt) i köket ännu så gardinerna får dröja lite till...  ; )
Nu är det bara lite större saker kvar att handla men det tycker jag Manges ekonomi får ta tag i istället... Han är förresten i Malmö igen å jobbar lite åt dom...så han tog bilen idag å ringde i panik strax efter åtta å hade hamnat helt fel...Trodde jag skulle hitta rätt på honom! Men mina Malmö-kunskaper är ju i stil med shoppingstreetan mest... : s
Han hade hamnat på "Last exit to Sweden" så han blev lite konfunderad..är ju inte samma håll som han är van att köra från, men fram kom han....
Tror vi/han drabbats av vårkänslor....igår sa han att han vill gifta sig med mig!?!? Jösses amalia....
Å apropå amalia så ska jag förflytta mig till soffan å läsa min nyinhandlade Amelia....längesen jag köpte nåt sånt nu men jag kunde inte stå emot idag! Så sugen på å läsa nåt.... (köpte ju förresten två nya pocket tidigare idag oxå...)

Soffan var det....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åååååå BRÖLLOP!!! haha...

2007-04-25 @ 19:23:25
URL: http://nenniegirly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback