Tortyrliknande villoväg...

Aj... har inga bra vårskor...så de jag haft i helgen har nött hål på mina stackars fötter. Med andra ord blev min promenix inte direkt nån angenäm historia. Försökte mig på en liten runda uppåt/österut (?) men efter tio minuter var jag totalt lost. Som tur är så finns det stora höga hus som syns från lyan som jag någorlunda kunde guida mig med. Så jäkla svårt kan det ju inte vara å hitta nåt stråk häromkring? Rätt vad det var försvann min trottoar som jag gick på å jag fick vika av in i ovissheten... : / Men jag gillar att man på de flesta håll här har grustrottoar och asfalt....blir man inte öm i benhinnor...
Boken jag beställt hittade faktiskt hem hit idag....inte dåligt! Trodde man skulle få hämta upp den i Lund hos nån sur kärring på nåt postutlämningsställe... Mina klänningar är skickade!! ; )
Nu ska det ätas sallad till lunch...
Kanske kan tappa 1 kilo till lördag iaf?!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kase = brasa, eld. Säger man inte så här ? ? =)

2007-04-30 @ 13:30:31
URL: http://annalollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback