Det var väl då själve f*n...

Att man inte ska få ha nånting i fred??? Så jävla märkligt. Ska fanimej sälja allt jag har å äger på Blocket å sen köpa Jenka för alla pengar : ( Börjar fan ta det personligt....rejält!

Jaja... hann/ville inte lära mig scannern igår, så jag tog tillfället i akt idag. Hittade dock inte så mkt roligt i kortväg...
Ska väl kanske traska iväg å sola (fastän jag inte bör...) å städa av lite här.
Dålig start på dagen, så dagen i sig kan väl inte gärna bli sämre??

 

1. Den enda bild jag har på mig och farfar. Var med i tidningen efter den årliga julfesten i Brittatorp. Vi står längst bak eftersom jag var så blyg att jag inte vågade stå å trängas med de andra barnen.
2. Min kisse Napoleon tar igen sig i mammas å pappas säng.
3. Jag står framför ett vattenfall i Kebnekaise. 2002.
4. La Familia firar semester, Ayia Napa. 1992.





1. Jag firar midsommar...kan väl kanske vara 82-83 nånting??
2. När jag har långtråkigt...då har jag långtråkigt... Snodde massa färgat papper på praktiken och klippte å klistrade ihop ett födelsedagskort till Mange. För mkt fritid kan det oxå kallas.... 2003.
3. Jag och Polly, min kusins första häst. Ett Gotlandsruss som fick stå ut med mkt experimenterande av oss båda. Som ni ser är jag inte alltför fotovänlig, har vi inte alla haft en sån period då vi sprang maraton för att undvika allt som hade med kameror att göra??
4. Studieresa, Auschwitz 1998. Nyttigt men hemskt...

Näe, om man skulle göra nån nytta idag då? (vill inte....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback