Det var väl själva f*n...

Ännu en Trojan inne igår...så kvällen igår gick i muttrets tecken för Mange. Kanske mest för att han såg att den troligen tagit sig in genom en länk genom MSN å att jag aldrig tar emot eller skickar nåt över MSN... Jobbigt att inte ha mig å skylla på liksom....
Annars var det en lugn kväll.... Jag gjorde egna burgare å till efterrätt blev det kärleksmums med en klick grädde å jordgubbs. Myche gott om man gillar mörk chokela... jag tyckte det var i starkaste laget så jag behövde verkligen lite grädde för att utjämna smaken.

Nu har jag beställt present till Lukas...bättre sent än aldrig. Iofs fyller han imorrn å vi kommer ju inte träffa honom på ett tag (?). Passade på å beställa kakeldekor oxå, så man får lite ordning på det hemska kaklet i köket. Allergisk mot blommigt kakel... Ombokade besiktningen på bilen oxå till vecka 27. Vill inte åka dit med klirrad ruta... å så får ju gärna pappsen kolla över bilen innan oxå... Så jag har NOLL inplanerat förrän på Fre-kväll... Nästan stressande att ha INGET å göra...(jo, det finns alltid å göra...det är min 2Do-lista ett bevis på!)

Planerna för dagen är få... känner mig lite konstig. Men det kan vara för jag inte ätit nåt utan bara druckit kaffe så här långt. Gick ju faktiskt upp vid 8-snåret idag. Egentligen har jag en "vill-inte-göra-ett-jota-dag" men det är ju onödigt kan kännas. Behöver nog lite energi å sen blir det förhoppningsvis ordning å reda....
Får se om det blir en tur till Lödde möjligen...inte så sugen på å köra när det är så varmt egentligen...trots AC i bilen. Verkar inte finnas varken Plantagen eller Blomsterlandet i den här stan?? Vad har man istället?

Vet inte om jag vågar mig ut i solen idag... behöver nog lite lugn å ro i skinnet... tog lite mer än jag trodde igår oxå. Samtidigt får man lite ångest när man inte tar vara på det fina vädret....

ÅHHH, I-landsproblem!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback