Färdig?!

Skickade in hemtenta och komplettering vid lunchtid. Har fått svar från Eva där hon skriver att min komplettering är OK "även om du vinklat den på ett lite personligt sätt"....haha, menar hon ordbajs tro??
Fick precis svar om hemtentan oxå å hon skriver att den ser riktigt bra ut å undrar varför jag inte vill ha den publicerad i antologin (?) som hon ska sammanställa. Nej tack...har du ens läst den??

Suttit ute i "solen" oxå i 1,5 timme å läst Läckberg...läste ut Predikanten och påbörjade Olycksfågeln.... jag har läst alla i konstig ordning men nu tror jag att efter Olycksfågeln har jag nog läst alla utom den nyss utkomna.
Som vanligt så är det så att när jag väl pallrat mig ut (efter att ha skickat iväg tentor å fans moster, ätit lite lunch, hämtat upp tvätt ur tvättstugan å smörjt in mig med solskyddsfaktor...jo jag kan faktiskt sånt...) så är det 98% moln över himlen. Medan det hela förmiddagen, ja rentav sen 7 i morse då jag knallade upp, varit strålande sol... Just my luck!

Planerna för kvällen är få... har väl tänkt bege mig ner till Friskis vid 18.30. Tycker inte om att baspassen är vid så dumma tider... Egentligen skulle jag väl kunna ta ett medelpass oxå som ges mkt tidigare, men jag håller mig till säkerheten å baspass än så länge ; )

Sugen på att baka kärleksmums oxå...Mange (!) hade sett nåt gott på Leila Bakar å drog ut recept som ligger här på skrivbordet framför näsan....aj aj aj...

Det kan inte vara sant? Är Paris redan ute ur finkan?? Hade hoppats hon stannade där ett tag....äcklo

Både lillebror Svensson å storasyster Svensson har skrivit hemtenta idag : ) Hoppas det går bra för junior!

Väntar besked idag... längtar tills mitt hjärta är hemma! : /

Näe, ska ta tag i tvättberget, tjonga igång lite musik å reta grannarna återigen å dricka lite vatten för jag har svettats som en gris idag. (varför säger man så? grisar svettas väl inte ens???)

Tvätt, musik å vatten!

       





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback