Helgen som varit...

Fredag.
Hemmakväll med god mat, vin och snacks... var ju dock inget skoj på teven och vi var båda för trötta för att se på film. Så det blev ganska tidigt i säng...

Lördag.
Skulle åka till stugan å ha det gott...upptäcker dock på morron att vår dator har fått besök av en Trojan...så det behöver fixas till innan vi åker. Sagt å gjort...vi packar oss ut å jag springer å slänger sopor. När jag går ner mot bilen igen möts jag av Mange som säger att vi haft inbrott i bilen IGEN... Lovely : ( Slagit sönder en ruta å röjt runt som fasiken...så jävla obehagligt. Men...vad göra? Körde till jobb, dammsugade ur allt splitter å tejpa igen rutan med hård genomskinlig plastsäck. SUCK!
Efter många om och men kom vi alltså till stugan. Solade...badade...läste....grillade...åt gott...somnade.

Söndag.
Solade...badade...läste....åt gott...åkte hem... ungefär. Skedde dock ett missöde tror jag... Jag hade en gul flaska med mig med solskyddsfaktor i, svärmor hade en likadan flaska med vanlig lotion i. Jag gissar att den flaska jag bad Mange smörja min rygg med var svärmams...så jag är rööööd på ryggen : (  Men det gör iaf inte ont...
Slappade i soffan å gick å la mig rätt tidigt.

Måndag.
Idag...? Vad göra idag? Mange åker INTE å jobbar i Tyskland. Iaf inte idag...*pustar ut* Kul å va ensam en hel månad liksom...
Vet inte om jag vågar mig ut i solen eller om mitt svensson-bleka skinn är mätt på sol efter helgen?
Ska ringa å boka klipptid nånstans oxå...men vart?

Usch...kom upp nån konstig aggressiv pop-up om att vi besökt vuxensidor 179 ggr och att man för sin egen skull och familjens ska installera nåt jävla program. What? Nu när datorn är scannad å rensad efter ominstalleringen efter Trojanen dyker all möjlig skit upp.... Nyss kom det upp en sida av sig själv med diverse grova porrbilder på... är det samma pop-up som kan ploppa upp sånt för att få en att bli skrämd?? aldrig varit med om liknande....
Porr är äckligt...

Dags för lite förmiddagskaffe (egentligen frulle, för jag sov som en gris i morse!) och dags å ta tag i dagen.



Så fort jag kan ska den här säljas (eller snarare min version av modellen ovan)....otursförföljd de luxe! År 2007: Punka, vindrutemotor paj, generator paj, inbrott?! Vad kommer näst liksom? Lägg då till två inbrott till å en svärmams som backade in i passagerardörren. Orkar inte med mer skit... men måste ha bil till å från jobbet för jag vågar inte cykla hem mitt i natten. Jag som till å med tänkt tvätta bilen....samma dag som vi skulle åka... glöm....

åhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback