Hope!

Gomorron!
Lite förvånad själv att jag vaknar å är PIGG när Manges klocka ringer.... klär på mig å rusar ner i tvättstugan å ser till min glädje att där är ledigt hela förmiddan! Springer opp igen å börjar sortera tvätthögarna.
Nu dricker jag kaffe och surfar runt lite....
Har beställt mig ett sånt här:
http://www.barncancerfonden.se/content2/index.php?pid=2448
Tycker jag nästan att även du ska göra om du har chansen....var på vippen å ta en nalle eller två oxå, men det får vänta lite ; ) Ska ju köpa nåt qul till Lukke som snart fyller...men han önskar sig en termos och matlåda!

Hade en galet bra dag igår, GUUUD vad jag älskar min sambo! Helt obeskrivligt.... Å så var det ruligt å se på fotboll å dricka lite öl till tacos.

Ska väl ta tag i hemtentan å skriva klart...har i stort sett all text nerskriven fast rörig, så jag måste omstrukturera....å sen har jag "bara" kompletteringsuppgiften från fru Evas kurs oxå....
Vill bli klar fooooort, för idag skiner solen galet mkt å jag vill sola ; ) Hoppas på spinning ikväll....äntligen!

Idag blir det Sahara Hotnights-dag.... möjligen The Sounds oxå....



image144

Kommentarer
Postat av: Anna

Halsbandet har jag också, jättefint är det också stödjer man ju något viktigt! Såå hett det är idag, svettas bort! Men skönt e det! ha en bra dag!!

2007-06-07 @ 13:21:38
URL: http://annalollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback