Ineffektiv...

Var längesen jag skrev nåt nu. Varit så trött å haft rätt tradigt om jag ska va ärlig....
Jobbat fre-lö-sö (em, kväll, kväll) och ska jobba kväll ikväll oxå. Jobbat med Liza och David...gått bra tycker jag. Skönt att Liza ville byta min ons mot Fre. Då kan jag å Mange va lite lediga ihop. Eller...så "ledig" man kan vara när man har en hemtenta hängande över en.
Igår kom Anders å kidsen förbi en sväng. Fikade lite, å sen åkte vi ner till Gröningen å åt glass å busade på lekplatsen där. Såååå fint där nere!! =) Första gången jag var där ju...skäms på mig!
Mange käkade ute med Patrick å My igår....kul å sitta å äta sin sallad på jobbet då juh! De lite halvt om halvt bestämde att vi ska grilla (om vädret tillåter) och gå på bio på fredag. De flyttar snart in här på gatan förresten! =) De ska "bara" renovera upp kök om jag förstått det rätt. Sen pratades det visst om en helg i Gbg med hotell, lite partaj å Liseberg....men vi får se om våra scheman tillåter detta. Lite svårt när jag jobbar minst varannan helg... =(

Såg en utmaning som jag inte kunde motstå!


Svara på dessa frågor och sök på www.google.se på svaret på frågan..
Vilken är den första bilden som kommer upp??

Förnamn ?, efternamn ? , bor? , vän? , kär i?, djur?, mat?, färg.?..


Förnamn: Jessica



Efternamn: Svensson



Bor: Helsingborg



Vän: Jenny



Kär i: Magnus



Djur: Katt



Mat: Lasagne



Färg: Röd

Börjar nästan ana att Anna manipulerat sina bilder för mina blev ju helhemska! Vafasiken... Kolla in "Mange å Mig" isåfall... BB-Jessica?! Jiiises ; ) Bör kanske tillägga att bilden på Jenny INTE är "min Jenny" haha... Inte på långa vägar likt!
Näe, om man skulle vara lite produktiv idag? Börjar 16 så jag har ju några timmar å döda innan dess. Plugga kanske rentav?! Pust... ja så får det nog bli, men först lite frulle/lunch/brunch för å stilla hungern.

Jaså, har det varit fotbollsmatch?? ; ) Hörde den sista minuten på radio....helgalet...

Over and out


Kommentarer
Postat av: Jürgen

Åh, tack söte för den fina bilden!
Jag tala inte svenska, tyvärr. Jag tala tyska.
Jürgen
-Tyskland-

2007-06-04 @ 14:00:32
URL: http://www.schweden-navigator.de
Postat av: Jenny

haha... d va kul, d måste ja pröva :P

2007-06-04 @ 19:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback