Knasdag...

Orkade inte med mer än en timme i solen...sen spratt det i varje nerv i kroppen på mig! Sååå rastlös, men ändå ville inget göra. Har precis duschat av mig lite...bokat klipptid...jo faktiskt....å ska nu göra mig lite lunch (?)
Sent som sören... men det blev ju sen och konstig frulle vid halv tolv juh. Å jag måste äta nåt nu på eftermiddan om jag ska orka med spinning ikväll. Sååå dumt att det är så sent. Men på torsdag är det redan 17.30 : )
Imorrn kl 9.45 ska jag klippa mig...ska bli dunderskönt! Hoppas bara det inte blir snordyrt, men det tror jag inte...?

Varför ringer kyrkklockorna mittemot nu?? Måste kila å kolla om där rör sig nåt... Funeral...verkar det som.

Jaja...dags å steka ihop lite kycklinggryta med kokosmjölle å vegetables...

Ciao

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja ska oxå klippa mej imorron =) Fasen va snuygga vi ska bli :P

2007-06-12 @ 20:19:12
URL: http://nenniegirly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback