Kvällning...

Klockan tickar på...har verkligen sprungit iväg den här dagen.
Spinning vid halv sex, var visst någons premiering. Gick bra tyckte jag. Däremot började jag få mjölksyra i låren redan i andra låten (?) så jag trodde passet skulle bli en utdragen tortyr. Men det gick över å jag kämpade så svetten yrde ; )
Hade dock en läskig lite fläskig karl framför mig vars svettfläck i röven bara växte å växte...urk!
Gick hem, bussarna går ju så dåligt efter 18. Skönt med lite extra lång nedvarvning....
Åt lite...hemma själv för karln är på sommarfest med jobbet. Segat i soffan hela kvällen....riktigt skönt att vara själv ett tag men nu får han gärna komma hem igen. Behöver kärlek!!!! hehe

Snart dags för bingen... imorrn får jag nog allt städa. Blidde inte mkt med det idag. Sen bär det förhoppningsvis av till Växjö å vi får utnyttja vårt presentkort på PM. Lillasyster jobbar ju där dessutom...kanske kan få lite tips om vad man INTE får missa ; )

Lite småtrött å flamsig.... då fastnar humorn nånstans nere i fotknölsnivå....men det är där den är som bäst!!!
Gonatt go' folk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback