Lite stillad...men ska jag fortsätta?

Tjipp tjohej, fredag o å jag är ledig! Helt amazingly sketaskönt.

Gårdagen var helbra. Åkte ner å hämtade upp Jenny å for till Nova i Lund. Hittade vad vi skulle, å jag lyckades faktiskt hålla henne borta från alla barnkläder! (med undantag för ett par stövlar åt Elina) Hon hittade jättefina kläder att ha på sig på de kommande kalasen å även Fröken Svensson hittade lite billigt å bra.
Kunde inte hålla mig ifrån mina BB-trosor, så det blev ännu ett par. Men ett par in...ett par ut...
Åt lite gott på Wok Kitchen å drog nån sista repa innan vi åkte hem till Lödde å fikade å hade det trevligt.
Mange å jag skulle sen åka till Hyllinge å handla lite...tänkte slå ihop matinköp med att han skulle köpa ett par skor han hittat på Ecco. Han hitta ett par nere i stan men tyckte de satt lite hårt, så han behövde storleken större....å den fanns bara i Hyllinge. Sååå...sagt å gjort. MEN då visar det ju såklart sig att den större storleken var på tok för stor, å att han nog hellre skulle ha den mindre...MEN den hade de i sin tur inte i Hyllinge....gaaaah
Så vi kila in på Maxi....hungriga, trötta å tjuriga. Bra kombination....not! Men nu är kylen proppfull....att vi aldrig kan handla måttfullt??
Köpte pizza, för nåt annat dög inte....trots vi hade mat å bara värma här hemma. Gorgonzolapizza, grymt onyttigt men åhh så gott!
Slappade i soffan hela resten av kvällen...hiskeligt dåligt samvete för att det helt plötsligt ska kännas så motigt att rassla ner till Friskis....inte varit där på en vecka nu : (

Idag....fredag....guttans....Vet dock inte vad jag ska hitta på riktigt?!? Är bra sugen på att sticka en runda till Ikea å köpa lampor å bäddset. Eventuellt dra en repa på Hemtex oxå å köpa badlakan...behöver nya till Kreta. Förra året hade vi bara med oss varsitt badlakan å de sista dagarna var de så styva å äckliga av allt saltvatten att i år MÅSTE iaf jag ha med mig minst två. Snart bara en månad kvar tills vi åker.....känns najs!

Näe, dags för lite frulle å sen ska jag ta tag i städning av lyan. Vet att det inte kommer hända nåt här i helgen när jag jobbar så jag får ta tag i saker om nåt ska bli gjort.
Sen blir det nog Ikea?! hmm....ska kika lite till på hemsan först å se vad jag blir helkär i....


    

Nya köksklockan....rejält mkt större än den förra  ; ) Bolagret me like....
Försök klämma in ett finger här....jösses så fullt! Nu upptäcker jag att jag äger två flaskor jgb-sylt!! Inte sett förut...haha
Köpte lite nya basplagg....två pikétröjor som var sketabilliga, ett par BB-trosor, en ljusgul kjol å ett par vita leggins

Näe dags å avgöra vilken av jgb-sylten som ska få tjänstgöra tillsammans med mannagrynsgröten  ; )

Kommentarer
Postat av: Fia

Det är härligt med ett proppfyllt kylskåp.
Enda negativa är att man lätt glömmer bort vad man har och så blir det gammalt!
Vi ska förmodligen (eller vi ska) flytta till den där lägenheten det varit tal om hela tiden. Elineberg. Det måste bli så nu, för detta funkar tyvärr inte. :(

2007-06-29 @ 11:58:40
URL: http://fianactually.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback