Ojsan II

Jaha, då känner jag att jag behöver ha en liten paus. Inte för att jag har varit sååå duktig precis att jag behöööver en...men men...
Känner mig lite frånvarande men tror nog jag ska få ihop mina 8 sidor iaf...så mkt annat å grubbla å fundera över just nu. Kan inte riktigt avslöja vad det gäller ännu, men det upptar ENORMT mkt av mitt tankeflöde just nu...
Så har skattepengarna rullat in på kontot : ) Nästan 9000 kr! Jippi...där har vi resan å lite till... kollade nyss på lite bilder därifrån. Ska bli najs!
Satt hos polisen i över en timme igår... Mange måste förnya pass iom namnbytet.... har hittat mitt å tyvärr så gäller det tills nästa år. Det ser ut som om jag är 10 gammal på kortet för jag har hängslebyxor (!!!??why-on-earth??!!!) på mig...
Sen blidde det myskväll. Gjorde egen potatissallad å åt med kassler å god sallad. Såg teve å drack vin... Idag märker jag att den 3/4 flaska jag drack visst gjorde mig lite på lyset... hittade en chokladpudding-kladd i soffan (oops!) och märker att jag blåst ut ljuset å skvätt ner hela soffbordet med stearin. Jaja.... bagateller!
Ikväll blir det plugg, fotboll å go mat...eventuellt en repa om solariet?! om vi orkar...Mange har åkt å jobbat en sväng så jag ska få fritt spelrum här hemma.

Varför drar det helt plötsligt i shoppingtarmen igen?!?!?


Kalives Beach
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Blir inte ett dugg avis!!!! *sväljer*

2007-06-06 @ 20:11:20
URL: http://nenniegirly.blogg.se
Postat av: Anna

Så skönt och resa. Vart e det ni ska ¨åka?? Nice med skattepengar - men som sagt, de bränner i fickan!! Bäst o beställa resa innan de tar slut!

2007-06-07 @ 13:19:55
URL: http://annalollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback