Om du får välja bara en...

Sitter å väntar på att Mange ska komma hem... suttit å läst lite på balkongen men det blåste faktiskt kallt så jag fick ha filt över mina halvbara ben. Jäkla träd som skymmer den lilla sol som faktiskt envisats med att lysa majoriteten av dagen.
Hungrig som en gnu, så han får gärna komma snart... Blir nån gryta med grytbitar i å ris å sallad till...får se vad fantasin kokar ihop för nåt.

Inser först nu att jag har haft det tyst runt mig i kanske iaf 40min...inte illa för att vara mig! Annars får jag spunk av att ha det knäpptyst. (Kanske rädd för att rösterna i skallen ska få övertag då....hoho!)


Huvudstad:
Paris
Mat: Lasagne
Tidning:
Amelia
Musik: Kent
Blogg: Min egen...måååste skriva av mig...
Mascara: Oj...ingen märkesmänniska där utan köper på måfå
Väska: Får väl bli Friis & Co
Manlig skådespelare: Ashton Kutcher...varför blev nu just detta i fetstil?? För att jag valde fel??
Kvinnlig skådespelare: Charlize Theron
Parfym: Aqua Di Gio...på Mange :)
Resemål: Kenya
Skor: Sneakers
Designer: Oj, jag är inte nån designer-freak!
Färg: Röd
Fulaste plagget: Avklippta jeans där fickorna plitar ut på låren...
Mest användbara plagget: Luvtröja
Godis: Chokelaaaa

Kommentarer
Postat av: Anna

Mmm skönt o träna, men just nu e det dåligt! Måste verkligen ta tag i mig själv o gå dit...hmm..imorrn kanske, eller på onsdag...eller nått! =)

2007-06-18 @ 18:11:22
URL: http://annalollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback