Örontortyr!

Go'eftermidda!
Måndag å jag är på bra humör igen. Fredagen gick i ilskans tecken...men det är utrett å förhoppningsvis överspelat.
Åkte till Växjö (eller rättare sagt till mina päron) på kvällen, blev dock inte
PM för att Mange kunde inte slita sig från sitt jobb. Blev lite fika hemma hos päronen istället å lite gott å dricka.
Lördagen, upp å äta frulle. Pappsen kunde inte hålla sig ifrån garaget å fixa min bil så vi drog med mamma in till stan en sväng. Mange köpte badbrallor å shorts... å Mamma köpte en luvtröja till mig ; ) tackar!!! Köpte lite dricka på systemet för karlsloken skulle dra till Kalmar på lite kalajs med Grabbarna Bus. Dumpade honom hos Löwet å jag å mamma åkte å köpte blomlådor å jord...blommor var det värre med. Rena fiaskot på Blomsterlandet.... så vi bestämde att vi skulle åka till Ormeshaga dagen efter.
Hemmamys med mams å lillebror. Sen kom även paps å kusin Tompa å kvällen gick i Galenskaparnas anda....eller nja, vi såg nån film å sen kollade vi annat. Jag å bror hade gått till Ica å köpt MASSA snacks å jordgubbs å glass. Hittade en Carte D'Or med light-vanilj som gick utmärkt att lura min laktosmage med : )
Söndagen...alla upp å hoppa å trycka sig in i mams å paps nya
bil. Fastän det var en stooor bil blev den ganska liten när man har en närapå 2 meter lång pappa framför sig å två lika långa slynglar jämte sig i sätet. Mot Hovet å köpte fika, sen köpte blommor i Ormeshaga å stannade sen hos kusin Tessa å fikade å tog del av hennes mini-zoo. Två hundar, en katt, två getter å 5 (!?!) kaniner... hästarna och sköldpaddor var ju utlånade.... Jiiiiises! Sjukt go och lurvig katt iaf. Å lite häftig get som hette Sivan. Sen knökade vi oss in igen å åkte hem. Planterade blomlådor...grymt nöjd! Bra man har en mamma med gröna fingrar för mina är bara röda eller blå för det mesta... klantröv!
Åt lite gott å sen började klockan bli mkt att hämta upp Mange i Växjö. (Dit han kommit efter många om och men då chauffören kvällen före visst råkat hamna på bortaplan ; ) hehe...) Han hade beställt klipptid så efter en sväng om Wilma å "Felis" åkte vi hemåt igen. Var väl hemma här runt 22.

Idag har jag inte gjort mkt för världen... Precis tagit mig en trask å varit på Raka Rör å solat (jotack, fjöntigt namn jag veeet!) Under de 16 minuter jag låg plågades jag med den ena hemska artisten efter den andra... Det började med Michael Boublé (?), sen Helena Paparizou, Marie Lindberg...Måns Zelmerlöv (Nu var jag nära att ge upp!) å sen som grädden på moset... Per Gessle.... Rena tortyren! Så fort jag kom hem satte jag igång min musik så att mina öron inte kommer få några bestående men. Brrr....läskigt!

Vad kvällen har i sitt sköte har jag ingen aning om...ska ta mig en dusch nu å sen sätta mig å läsa/beundra mina blomlådor på balkongen.


Va i helvete är det här för jävla iq-befriade blondin-fjortisar då??


Man kan ju inte mkt annat än bli upprörd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback