Slöare än slö...

Jösses vad jag är seg. Somnade till å med i solariet å det händer aldrig. Kanske var för att de spelade nån ny låt med Marie Lindberg?!? hehe, troligen.
Det är ungefär vad jag orkat med idag, det å plocka undan liiiiitegrann iaf. Tvätten är upphämtad men inte vikt å strukit allt. Vill hitta på nåt skoj, men vad skulle det vara för nåt?

Dagens lunch: 
Ruccola, pasta med pesto, stora vita bönor, kikärtor, blomkål, röda linser, fetaost, scharlottenlök och vattenmelon.
Jo, det är mkt mat å jag orkade inte äta upp allt...konstigt att mina portioner alltid slutar som monsterpotioner! Blir nog så när man tar liiiite av många olika saker, men lite extra mkt av det man tycker är sinnessjukt gott....Jag menar, vad slår egentligen kombinationen fetaost+vattenmelon?!?! Inte mkt...inte mkt...

Inte ens duschat efter jag varit å solat... kanske borde göra det så man piggnar till? Såhär får man ju inte zomba runt tills på lördag. Blir ingen jympa idag heller *skäms på dig Svensson* men jag vill verkligen inte.

Dumma dumma flicka

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ah sluta!! Du behöver ju vila upp dej!! Du ska orka me mej imorron :P

2007-06-27 @ 17:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback