Stolt

Idag ringde det på dörren och farbror Postis överräckte ett brev som han inte ville stoppa ner i inkastet. Om det var för det var styvt eller för stort framgick inte. Tackar tackar...
Visar sig vara från LTH och adresserat till Magnus...kan bara betyda en sak! Examensbevis : )
Skicka iväg ett sms om att jag trodde att det kommit och det dröjde ungefär 2 sekunder innan han ringer... "Öppna, öppna, öppna!!!" ok...
Jojomänsan... Master of Science in Civil Engineering...Så stolt över min karl att det fullkomligt sprutar stolthet ur örona på mig...
I sommar blir det festligt firande...

Smörjt in mig med "Zakynthos-smörja-spf8" å ska bege mig ut i solen, doftandes typ cocos eller nåt liknande....trots allt...nu är ju ryggen ok iaf...

/Stoltis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback