Tuuut...tuuut...

Studentdag här i Hbg idag.... härligt väder de fick!
Jobbat 8-16 idag....gått bra men det var stressigt å mkt folk.
Städade lite smått när jag kom hem. Nu lagas det mat... fläskfilé med bacon å svampsås....nypotatis i ugn å sallad till. Behöver jag nämna glaset med rött i min hand?

Igår vad gjorde jag då? Jo, skrev tenta ja...som är godkänd thank you God! Hon mailade om det innan idag... Sen "sola" jag lite... å sen tog jag bussen ner till Friskis.... 45 min spinning. Guttans! Hade bett Mange hämta upp mig där sen så kunde vi ta med oss lite mat från Thai Corner hem. Men.... då kommer han direkt från jobbet (19.20!!!) på cykel... så det var ju bara snällt att traska till fots hem. Lagom spagettis man är i benen liksom!!
Åt gott å slappade hela kvällen.

Näe, nu tror jag mitt projekt nr 2 börjar bli klart. Jag ansvarar alltid för sallad och potatis/ris/pasta...tråkgörat alltså! Men så är jag en sån jävel på sallad å andra sidan ; )

Gokväll å trevlig helg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback