Armhåleskav...

Att jag titt som tätt får äran att föräras med skoskav är väl inte direkt en nyhet....men igår mitt i allt fejjande upptäcker jag (går liksom inte å missa) att min favoritbh skaver sönder mig!
My God vad har hänt?!? Har två av samma å jag har haft dem typ jämt.....helt plötsligt funkar det inte....jippi....så idag är det sport-bh-dag här på Jkpg-gatan...
Antar att jag inte ska ha stl 70 längre utan 110 i bh:n kanske? 110 DD låter som nåt det.....bahhh
Som om jag skulle ha råd å köpa nya underkläder....igen? har ju fått byta ut alla mina trosor för mina BjörnBorg inte funkar längre utan att knasbollen i magen sparkar sönder nåt.

Saknar hängandet på friskis....så jag funderar starkt på VäntaBarngympan som ska börja nu i slutet på augusti :)

Blev inte mkt till myskväll igår... :( skit
Var ju borta hos grannarna en sväng å sen när vi väl kom hem här la sig Mange bakom mig i soffan å somnade på stört. Jaha... å idag åkte han innan nio. Halv tio ringer de nerifrån bushen utanför Landskrona å undrar om jag vet vart fan Knutstorp ligger....bra där!
Det var liksom vår chans till myskväll på ett tag :( Nu är det bara att ställa in sig på att jobba igen, tre kvällar i rad nu....å så fem härliga dagar i rad till. Kük de luxe....vill inte!

Har jag sagt att tre av mina naglar är av?!?! lagom irriterande... ringde i torsdags om det å gissa när jag får komma dit å laga? ONSDAG! har inte bestämt om jag ska laga eller om jag ska ta bort helt....isåfall tar jag bort själv å avbokar tiden.

(mamma....jag får inte önska mig nån karaff av er för Liza!)

Lite ont idag.... antar att det är jobbande/städande som satt sig i rygg å ljumskar. Känner mig såå sleten :(
Jag längtar tills man kan få lite lagom rutin på livet.
Vakna på morron å äta frukost till tv4-morron...plugga/jobba till 16-17 å så komma hem i kristlig tid varje dag å äta middag ihop å ha helgerna fria ihop å för varandra! Inte jobba kvällar å helger längre....lovely....

Känner inte att jag lever ut livet till fullo så som jag vill göra, å det gör mig nedstämd...jag vill så mkt mer men jag ORKAR verkligen inte.

näe sluta gnälla....å gå å laga lunch/kvällsmat



pigg å gla kexchokla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback