Om det är något som jag verkligen hatar...

...så är det att klä upp mig (eller klä ut mig som jag tycker det känns som...)
Till helgen är det alltså inte mindre än två ångesttillfällen, oj sorry, jag menar bröllop.
Jag har satsat på samma outfit båda dagarna, så det gäller att jag håller mig hel å ren. Var ju fan inte lätt å hitta en klänning som tillåter lite mage...så det fick bli en mamma-tjohejsan...men liiite väl mkt tyg runt magen kan jag tycka.... det är ju trots allt en storlek small!?!!
Jag nojjar alltid upp mig å vill förbereda å se så bra ut som möjligt, men allt blir bara pannkaka ändå. Känner mig som en pajas i klänning för det första!
Igår var jag ju å fixade mina naglar, egentligen inte alls min grej men jaaa jag tyckte väl att det vore på sin plats.
Hade jag inte känt mig luspank hade jag säkert klippt mig oxå, men där tar det fan stopp.
Tjejgrejer är inte riktigt min grej! :( Skulle så gärna vilja att det var det, men jag är väl lite för mkt pojkflicka för det.

Som om inte klänning, naglar, hår å solbränna vore nog så ska man dessutom ha skor på sig!!!

Jag har idag iaf testat lite... lockat håret (nja, lite väl mkt kanske) testat klänning å solat en gång i solariet (blir en vända på torsdag oxå) men när det gäller skor vet jag inte.
Svärmor säger ju dessutom att man inte ska ha svarta skor på bröllop...VICKEN JÄKLA TUR att hon inte ska med på nåt av bröllopen då....
Jag har två svarta med lite klack på, men vet inte om man kanske ska köpa ett par billiga svarta låga ballerinas? man bär ju på nåt kilo extra å att gå i klack är ju inte min likör som det är.... :s



1. Nya naglarna
2. Lite väl lockig...?
3. Har fortfarande inte förstått mig på tekniken med å fota i spegel...haha men nu ser man liiite av själva klänningen iaf
4. Sko ett
5. Sko två
6. Smile?

Eller ska det bli sko tre?!!?

Ont i magen redan.....fiiiifan

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men herregu Gumman!!!! Du e ju skitsnygg!!!

Tycker sko nr 1...

Håret blev bra, d tycker ja du ska satsa på.

LÄNGTAR <3

Puss Puss

2008-08-05 @ 19:41:32
Postat av: Lajzan

men what the fuck,, kunde du stänga kläningen helt själv nu? ;)haha

Söt som socker,, men det visste jag redan,, har ju varit med från dag 1 när det gäller outfitten,, mohaha mest nöjd måste du väl vara med smallisen i koftan? haha

2008-08-06 @ 00:48:47
URL: http://lizzaa.blogg.se/
Postat av: Soya

Tack så himla mycket för fina ord i min blogg :)

2008-08-06 @ 11:04:49
URL: http://soya.blogg.se/
Postat av: Anna

Finfina naglar, frissa å klänning! Jag håller med om sko nr 1 :) !! Hoppas det blir en bra bröllopshelg! Kram

2008-08-06 @ 16:55:35
URL: http://annalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback