Fredag, en fredag som alla andra...

Fredag, innebär som vanligt en massa fejande å städande. DOCK inget tvättande idag...skönt iaf!
Har strukit diverse kläder å handdukar, vattnat blommor, bytt lakan...
Sovrummet är klart, toan i stort sett klar... men nu behövdes en liten paus!
Man kan ju inte ta kål på sig med en gång... ;)
Träning vid 17.30... mit Benny sägs det.
Igår blev det en vilodag, var ganska skönt faktiskt. Åt gott, Flygande Jakob, å sen Ben & Jerry-glass å kaffe till Efterlyst på teve... mys!
Fått papper från historiska institutionen idag, så jag är antagen fullt ut iaf. Skönt...

Känner mig lite småseg idag oxå, lite smådeppig...behöver hitta på nåt SKOJ! Får hoppas att lite träning råder bot på en del av rastlösheten iaf. Eller är jag rastlös? jag vill ju helst inget göra alls...

Ett sista långryck med städningen... så skiten blänker här sen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hallå...igår var jag på Friskis ja..tränade vid 18..=) Duktig du e som städar o fejar...borde jag osså göra. Men e seg o fredagstrött...ska städa imorron ist - nu blir det soffan, godis å Lets Dance..=) ha en skön kväll!

2008-01-18 @ 18:50:18
URL: http://annalollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback