FYI del 2

Kladdkakeslatten är uppäten....med mkt spraygrädde (bara för att liksom, men mest för jag micra kakan lite varm å skiten smälte bort...haha)
Det var den självdisciplinen....å det mellanmålet haha

Görs inte många knop här, har packat ner vinterkläder i en låda men inte orkat sortera upp å prova alla sommarkläder som fanns i lådan innan den vändes oppåner i sängen. Så nu är det klädberget Allan i sängen....urk-burk

Tyckte det växte lite glest i mina krasse-krukor på balkongen så jag har pillat i lite fler frön.... (jag VET Liza, jag ska ta kort... att man ska va så stor i truten här ibland)

Verkar som om jag lyckats byta bort min helg nästa helg :) Glad jag blir.... har saknat släkten faktiskt. Å så vill jag jättegärna gå på Linus dop som är på söndagen. Therese å jag får ju kallas barndomsvänner trots allt...åååh vad vi lekte när vi var mindre, å enda upp i tonåren. Men vi var lite som syskon, ena stunden älskade vi varann å i den andra slogs å rev vi varann. Jag hade klar fördel som inte bet på naglarna...haha ;)
Hade så otroligt roligt på mormor å morfars gård, bättre lekplats kan man inte ha! Leka i hö, hoppa över bäcken (ibland trilla i å bli blöt utan ombyte) som gick genom hästhagarna, cykla i backarna så tårarna yrde, åka spark så det slog gnistor, leka häst i riktiga stallet, göra båtar i snickarboden av alltför dyra brädbitar, klappa kossorna å ge dom mat....å så mkt mkt mer. Jag är så grymt tacksam för att jag fått "växa upp" i en sån miljö, tänk vad alla stadsbor gått miste om!!
Vi har väl växt ifrån varann på senare år, inte så konstigt kanske. Vi ÄR otroligt olika, men vi har alltid lika trevligt när vi ses iaf.
Å så hoppas jag få klämma å prata lite med lillasysters tjocka mage. ATT jag ska lära ongen mkt skit redan därinne... Är hon nåt tjock än förresten? Borde hon väl vara.... kidet är väl snart halvvägs in i bakningsprocessen tror jag.

Apropå halvvägs....igår när jag jobbade kom Caroline å sambo in å handlade. Hon var i 20e veckan, bebis i september :) Så skoj, vet ju hur hon längtat...

Min älskade älskade sambo var å lämnade tillbaka lite (om man kan kalla 12 lite?) böcker på lärarhögskolan åt mig idag. Så skönt å slippa åka till hat-staden bara för å lämna böcker å sen hem igen pronto.
Men jag tycker allt han kan komma hem nu...

Klädberget Allan....here I come.... (tanken som räknas)




Ni har hajjat dagens tema va? ;)




Kommentarer
Postat av: Lajzan

varför spraygrädde? riktigt grädde om det ska va ;) haha Liza väntar på kort,, gäsp ;) haha

2008-05-15 @ 21:59:46
URL: http://lizzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback