Tidsfördriv

Tio första:
Första bästa kompis: Elisabet, bodde två hus bort
Första bil: min pappa gjorde en otroligt avancerad ”lådbil” med mopedmotor när jag var liten ;)
Första kärlek: oj, ingen aning. Första ”killen” hette iaf Daniel. Var väl lite småbetuttad i halvkusinen Jimmy oxå...
Första husdjur: Undulaterna Mia och Pelle (gul+blå=fick ungen Pricken som var grön!) och akvariefiskar
Första utlandssemester: Danmark gissar jag
Första jobb: säljare/kassabiträde hos pappa
Första köpta skiva: Lp? Ingen aning... men första cd:n var iaf Absolute Music 11
Första riktiga kärlek: oj, det där är svårt. Men måste nog säga Andreas även om det inte höll där
Första piercing: naveln
Första konsert: var på Herreys om jag inte minns helt fel

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: oj, minns inte :s vinare här hemma eller en ”hemlis” ihopjoxad av bartender på Cardinal
Sista bilfärd: Iförrgår hem från fikat
Sista filmen du såg: 88 minutes
Sista ringda telefonsamtal: Till Mange
Sista bubbelbadet: Måste ha skett när vi bodde i Lund, över 1,5 år sen alltså...
Sista spelade cd: Lenny Kravitz
Sista kyss: Imorse när M åkte till jobbet
Sista gången du grät: Kommer titt som tätt. Men tårar på grund av att jag är ledsen var ett tag sen.
Sista måltiden: Pyttelite pizza... Hade ingen aptit!

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej
Blivit arresterad? Nope
Blivit kär vid första ögonkastet? Japp
Varit på tv? Var i all hast med i nåt ”Dokument Inifrån” under gymnasiet nån gång
Fått ditt hjärta krossat? Säkerligen
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Såhär i efterhand (med hjärnan i bra shape) - JA
Haft ett one night stand? Hmm...mjo
Busringt till nån? Klart! Har inte alla? Ringde Sandra en gång å grundlurade henne REJÄLT

Sju saker du har på dig:
1. Strumpor, svart/vitrandiga
 2. Mysbrallor, svarta från HM
 3. Hipsters, Röd/vitrandiga
 4. Sportbehå från Champion
 5. Långt svart brottarlinne från Gina
 6. Grå hoodie från HM
 7. Svarta glasögon, Armani

Sex saker du gjort idag:
 1. Ätit frukost
 2. Kollat morrontv
 3. Lämnat sopor och återvinning
 4. Köpt kuvert på Ica
 5. Slickat igen kuvert
 6. Klappat på magen (mkt mer har jag inte hunnit idag!)

Fem favoritsaker (ingen speciell ordning):
 1. Mina innetofflor som tyvärr ska lämna in inom kort (ska bara gå in de nya jag köpt först!)
 2. Sängen, grymt skön
 3. Bilen, inte vackrast i världen men jäklars bra å ha
 4. Diskmaskinen, guld värd!
 5. Mina buddhafigurer, love them!

Fyra sanningar om mig:
 1. Ibland har jag på tok för lätt att göra av med pengar
 2. Jag är tokrädd för mörker och grävlingar
 3. Är alldeles för snäll, har svårt att bli arg och att säga nej rakt ut
 4. Jag är otroligt orolig för hur livet kommer bli när man helt plötsligt ska bli tre

Tre val:
Svart eller vit? svart
Sommar eller vinter? sommar
Choklad eller chips? choklad

Två saker att göra innan du dör:
 1. Resa till de platser jag alltid sagt att jag vill besöka
 2. Gifta mig å leva ett lyckligt familjeliv

En sak du ångrar:
Förutom småsaker sådär finns bara en sak som jag verkligen ångrar och det är ett av de förhållanden jag har i bagaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback