mycket riktigt...

... jag känner mig själv :)
Har nu vänt uppåner på kassen med kläder å sorterat. M
estadels innehöll den stl. 68 och uppåt, men det var mkt fina kläder. Märkeskläder som vi säkert aldrig fått för oss att köpa på egen hand. Bland annat ett par fina röda Bondelidjeans i stuprörsmodell... kommer ihåg när Lukke-pukke hade dom själv å han var ju såå söt ;)
Där var mkt PoP, Katvig, IdaT och Esprit oxå...mkt mönstrat å starka färger så jag hoppas vi får en liten pajk som klär i knallgrönt å orange...haha
Det var plagg från stl 56-90...jösses, det är ju evigheter tills lilleman kan ha stl 90?!

Pluggat duktigt nu, groggat samarin och ätit rester sen gårdagens thai.
Övervägt att gå ner till stan, men är öm i ljumskarna (?) känner jag så om jag inte ska bli soff/sängliggande ikväll kanske jag gör bäst i att ta bussen ner.  Ska inte ens nämna magen, den är så TUNG :(
Om någon undrar varför jag aldrig tar bilen...så är det för att jag fullkomligt HATAR att jaga parkering och fickparkera är inget för mig. Jag gör det här utanför på gatan (om jag prompt måste) men aldrig nånsin nere i stan...


Nu är frågan....

Gå eller inte gå?


Kommentarer
Postat av: Icka

Nej, då var det inte lika body. Oscars var vit med massa massa verktyg i blått, grönt, rött, grått tror jag. Jag köpte den själv, på babyproffsen eller barnens hus eller nåt!

2008-10-20 @ 14:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback