4 månader :)

Idag är lilliputt 4 månader!
Det ska vi fira genom att röntga höftleder och visas upp för doktor...jättekul :( 11 och 13 ska vi vara där, tur man bor nära sjukan så man kan gå hem emellan.

Börjat fundera på om hans gnällighet kanske rentav beror på någon typ av allergi?! Pollen?
Han är lite röd i ögonen då å då (kanske mest av trötthet?), gnor sig i ansiktet, idag nyser han (men är inte snorig)  och rosslig har han varit sen han föddes typ...sen sömnvägran, oroligheter/gråtattacker å sen då denna gnällighet.
Vanlig snuva eller allergi??

Pysen har somnat här jämte, tro det eller ej...men det är nog bara en powernap på 10 min om jag känner honom rätt.
Försöker ringa bageriet, men det tutar upptaget :(

Ska väl passa på å göra mig i ordning så det bara är att hoppa ner i vagnen sen å dra


Häppåre


*nu är tårtan beställd...av en reeedig smålänning...edit...tårtORNA är beställda...jippi! bara lite småtjafs kvar å fixa med innan fredag :)



Googlade på "tårta" och fann den här raringen bland resultaten...gissa vem jag retar?!?
:P


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men vi vet ju allihopa att d inte stämmer!!! Eller hur ;)

2009-04-15 @ 15:01:35
Postat av: Jenny

Men vi vet ju allihopa att d inte stämmer!! Eller hur...

2009-04-15 @ 15:03:45
Postat av: Emma

Nej men varför ska höfterna röntgas?

Hoppas att allt är som det ska iaf!

2009-04-15 @ 17:18:20
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback