Amningshjärna?

Ahh, ibland bara ÄLSKAR jag mig själv lite sådär extra mycket...
Som till exempel den där gången då jag sitter å ska betala in en majoritet av min föräldrapenning till CSN och då jag signerat klart på internetbanken och ska notera på min papperslapp att den är betald just idag så får jag inte ihop det riktigt...
Jag skriver "Betald 29/4" men när jag slänger lite mer än ett getöga på lappen så står det "förfallodatum 09-05-29"
Poletten trillar ner och jag suckar högre än högst...

Som sagt...ibland fullkomligt älskar jag mig själv....

Kommentarer
Postat av: Angelica

hahaha U goooooooooood! visst mår man bra av sånt asså! =)

2009-04-29 @ 19:40:46
URL: http://frubegovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback