Busy busy :)

Att jag ska va så seg å komma igång när jag vet att jag har mucho mucho att göra?
Många måsten å då blir jag oftast lite vrång....inte alls bra!

Ni kanske kan se på bilden vad jag sysslar med främst nu på morronen?


Japp...vi tvättar...har inte ett plagg som matchar!


Kiddo ligger där han ligger än...faktiskt...senaste dagarna har han börjat illvråla och skrika sig fördärvad när han är trött och helst av allt bara ska sova. Så fort jag lägger honom i min säng (i hopp om att han som vanligt ska somna med mig jämte bara) börjar han vråla :(
Men nu sover han (?) som vanligt när vi tvättar som bäst...

Annars idag ska jag väl:
  • Ner på stan å köpa sidenband
  • passa på å byta/lämna tillbaka ett manikyrset jag köpte...kul å komma hem å upptäcka att ett av lacken saknar pensel då?
  • känner av en sleten hals, så Apoteket ska få sig ett besök...får ju INTE bli krasslig nu!
  • försöka boka ihop kantor och solosångare inför dopet
  • tvätta klart då
  • göra klart dopagendan, höll på å ge datorn en roundkick igår när jag försökte förstå mig på nya word
  • skriva inköpslista så det bara är å handla på fredag...hoppas få med mig någon därhemifrån?
  • beställa tårtor? å då först bestämma hur de ska se ut och varifrån man ska beställa....gahh
Nu sover inte pysas längre utan sitter här jämte å snackar med Kalle Kanin, så vad har jag för ursäkt för att sitta här å häcka?

Ingen...just det...tvättstugan nästa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback