Det är inte rättvist...

Vi är tillbaka i Skåne igen efter ett par härliga (men stressiga) dagar i Småland. Trots (enligt mig) bra planering så blev det stressigt in i det sista inför gossens dop. Jag kan ju inte gärna planera för andra människors förehavanden...punkt slut...
Dopet har gått bra iaf och jag är så evigt tacksam för all hjälp jag har fått. Mamma, Pappa och Henke har varit sånna änglar!! Vi älskar er era yrväder ♥
Edvin har sovit som en prins, trivs tydligen med smålandsluften ;) Har lärt mig nya knepet med å få honom slå igen de blå oxå....det ska vyssjas i famnen med lite skrål från morsans strupe alternativt falskt nynnande för att få honom att koppla av å somna.

Kom väl hit runt två, kanske? Pys sov hela vägen hem, upptäckte när vi kom hit att han hade feber. Åkt på snuva och hosta ju men sluppit febern fram tills nu.
Sovit några timmar både han och jag å nu leker han på golvet.
Jag ska passa på å äta nåt, blev sugen på grillade majskolvar...haha...

Har lite bilder i kameran men det är gud-vet-var...Mange dumpade bara av oss snabbt för att åka ner å jobba några timmar så all packning är i stort sett kvar i bilen...

(vänder nu på huvudet och hittar en förvånad E liggande på mage jämte täcket han låg på... rullar rätt bra med lite nedförsbacke! Än är han iaf nöjd där han ligger...det är ju NU man skulle ha sin kamera!)

Det var allt för nu...so long!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kul att dopet gick bra. Det är så typiskt att min aldrig har kameran till hands när man mest behöver den. Tack för din gulliga kommentar i min blogg. Kram

2009-04-20 @ 01:38:42
URL: http://metrobloggen.se/evsi
Postat av: Angelica

Skönt att dopet gick bra, inga gallskrik i kyrkan? Du är grym du, jessica! =)



Hoppas han blir av med feber och sånt snabbt, stackaren. Krya på er

kram

2009-04-20 @ 10:41:54
URL: http://frubegovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback