Efterlyser den där varma gula!

Här är det molnigt och ser ut att blåsa som faen rent ut skrivet...
Jag vill ju ha sol!
Lillpys har somnat igen, var nog en tidig morron imorse oxå. Jag tittar inte längre på klockan för då blir jag bara frustrerad. Men någon låg å suttade på sin stortå hörde jag och "körde bil" med munnen....full fart från allra första stund.

Ska plita ihop en inköpslista, måste handla mat....
Eventuellt en promenix med A&A idag :)

Jag ramlade över den här sidan via en annan blogg och jag säger bara: VARFÖRvåldsamt?!?!?
Ser ut som rena galenskapen ju, kolla den lilla flickans ögon i första klippet....usch
Näe...fyfan! Då går jag hellre milen med E på armen å vaggar å vyssjar mig blå...

inköpslista var det!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja det är ju väldigt smidigt att ta sig både till lund, Lödde m.m har faktiskt aldrig hört om några dåliga områden. Men Gryet och rinnebäck är väldigt BRA iallafall :-) är ni ute efter lägenhet, radhus eller hus? flytta till kävlinge så kan jag gå promenader med söta Edvin så du får sova =) kram

2009-04-28 @ 10:01:11
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi
Postat av: Y

Vi har riktigt bra sol på vår balkong (när denvälär framme då villsäga)! Men då får ni ju hugga ner de trädet, så kan de icke vara!!!



Yes, nu har vi kommit på plats. trivs bra, bara lite ordning härhemma som du kanske förstår! Hur mår du? :)

2009-04-28 @ 13:01:52
URL: http://ylandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback