Jag passar på:

Lite mer från dopet när jag ändå håller på här...

Dopet ägde då rum i Sjösås Gamla Kyrka som ligger i byn/samhället/hålan (haha!) Braås där jag är uppvuxen. Det är en sketagammal å fin kyrka från 1400talet. Många skolavslutningar i mina dagar har firats där...




Jag läste tackbön och fadder/morbror Henke läste förbön och en vers på dopet.
Faddern skötte sig utmärkt, men jag gissar att han har lite träningsvärk i armarna nu såhär efteråt? :P
Prästen var trevlig, men jag blev lite orolig då vi träffas innan och han helt glömt av allt vi pratat om under dopsamtalet?!


Vi fick lyssna på skönsång ifrån Manges kompis Henrik som sjöng "Himlen är oskyldigt blå" av Ted Gärdestad...Mkt fint och stämningsfullt, eller vad säger du svärmor? ;p


Goaste tårtan jag ätit på lääääänge! Hennings i Växjö is the shit, tydligen ;)


Doppresenter :)


Doppresenter igen... Edvin säger TACK!

Nähäpp människofolk...nu ska jag gulla lite med han som ligger här på golvet å leker, svårt å låta bli go'pojken!

Kommentarer
Postat av: CiliaH

Finfina presenter ju! Förstår att pöjken behöver eget rum nu ;)

2009-04-22 @ 10:41:42
URL: http://ciliah.blogg.se/
Postat av: Angelica

Moi skulle göra pricktest då jag fick en allergisk reaktion i fejjan utan anledning. Kommer dit och får reda på att fanskapen endast gör blodprov?! Så det blir väl sjukan om några veckor istället.

Skönt att det går åt rätt håll.. feber är så jäkla tråkigt! Fina ni var på dopet! och det var ju inte lite grejs han fick =)

2009-04-22 @ 11:48:41
URL: http://frubegovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback