lipsill

Usch nu gråter jag :(
Har senaste stunden lyssnat på Ted Gärdestad via Spotten... nu  när jag ska skriva ett inlägg så har vi aftonblaskan som startsida å vad får man läsa?
Var tvungen att hämta upp pysen som låg på golvet för å krama om honom en gång extra och hålla honom nära...
Här sitter vi nu och myser till För Kärlekens Skull ♥


Hade tänkt skriva om hur duktig jag varit på å beta av min 2Do-lista, men det känns inte längre relevant...

Krama om era nära lite extra, ta inte allt och alla för givet!

♥ Vila i frid Victor ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi har aftonbladet som startsida och det där var det första jag såg när jag klickade på datorn på eftermiddagen. Tur att man inte vet vad som kan hända de små. =(

2009-04-14 @ 18:57:56
Postat av: Anonym

=( gråter fan så orättvist livet ska vara då!



snygg? var då? finns nog inte ens med på bilden isf ;)

2009-04-14 @ 21:57:48
Postat av: Jenny

Usch... varför skulle ja nu in där å läsa för ;(

springer genast å pussar sovande barn i pannan

2009-04-14 @ 22:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback