Livsfarligt!

Hann bli riktigt krisigt och förjäkligt för lillpys innan vi kom iväg på lunchdejt. Fick slänga ner honom i vagnen i hopp om att en runda på byn skulle få honom att sova lite...jojo...en kvart kanske han somnade sen var det stora blå vakna ögon i vagnen. SUCK! Att det ska vara så omöjligt att sova?!?!
Ramlade inom handelsträdgården på granngatan iaf på vägen och köpte hem lite påskris (jo jag pallar fan inte ut å plocka själv!) och påskliljor. Sjukt billigt med ett 30pack liljor för 39 spänn?!
Även Ica fick sig ett besök där jag postade ett traderapaket. Väl innanför dörren inser jag att det inte är lönt att klä av oss utan ploppar i pysen i bilstolen å beger mig to Valleyhome and casa de A & A.

Där hade de ju en väldigt intressant tv-kanal (tydligen?) så A och E satt där på rad och tittade ;)




Bjöds på god (OCH nyttig!!!) mat å fejkbubbel med persikosmak :P Yummi!


Angelica och Sofie

Äntligen somnade lillpys i soffan, det är nåt med den soffan alltså...mkt go å sova i uppenbarligen ;)
Tyra myra passade på å gymma lite, somnade till å med där!



Lillpysan blev lite krasslig men turligt nog var det inte så farligt som vi först befarade :)


En lunchdejt var precis vad jag behövde trots trötthet, gott att slippa laga mat och umgås med goda vänner! (idag oxå...hihi)
Imorrn ska vi nog bara vara hemma dock, påskstäda lite å så. Retar ihjäl mig på att jag vet att jag har en påse med påskfjädrar någonstans här, ser den hela tiden, men nu när den ska fram är den helväck! Säkerligen har jag lagt dom på ett "bra" ställe nu för att de snart ska upp...jojo...
Käkat Flygande Jakob idag, såå gott! Edvin somnade gott strax innan åtta men någon (läs Mange) kunde inte hålla styr på sig själv utan var tvungen att gosa med den sovande prinsen och guess what?!!? HAN VAKNADE! suck de luxe...sen fick jag en extra timme nattning med andra ord...tackskahanha tackskahanha

Jävla skithockey...Färjestad är ju det äckligaste laget av alla typ...efter alla äckliga stockholmslag då förstås...

Näe, ska väl passa på å hoppa ner i renbäddad binge snart...ögonen är lagom torra å trötta. Har testat att ge pysen gröt ikväll, får se om även vi har tur att få lite goare sömn av detta. Gröt var riktigt g
ott och blåbärspurén är en höjdare! Majsmojs och potatismojset rinner ju ut mer än det kommer ner, men blåbären rinner knappt alls utan allt slukas i ett nafs. Söte!

Har jag förresten sagt att "jag" har sytt å knypplat ihop egenkomponerade dräggelscarfs? (ja, mamma sydde knapphål för det hade jag inte tålamod till å lära mig igen)



Mitt goa glada lilla drägg ;)

Dagens morsa
(efter morronens skräckbild måste man ju visa att man KAN se någorlunda mänsklig ut...haha)


Dagens måbra-tips:
Spraya inte hårspray halvnonchalant i håret när du använder din fransböjare samtidigt...det är dumt, riktigt dumt...
Multitasking i sin värsta form...


Näe, dags å avsluta romanen och börja masa sig inåt sängkammarn...Mange har lite favours att utföra för å gottgöra kvällens fadäs, så jag ska minsann ha nackmassage! Sen kaaaaanske han hamnar på pluspoäng igen ;)


Häppåre!







Kommentarer
Postat av: LEIA-MAJA

Oj va stor lillkillen blivit:) har ju vart dålig på å kika in å kommentera sista tiden men nu är jag tillbaka.



Ska ta å läsa igenom det jag missat men ikväll hinns det inte med.

Hur mår du nu? börjar du känna igen din kropp och ditt huvud igen?;)



Kramar

Postat av: Angelica

Jag säger ju att du är jättesnygg nu ju! Helt annan sen jag såg dig sist!

2009-04-09 @ 00:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback