Men åhh...

Har suttit å gjort ett allmänbildningstest de senaste 20 minuterna...å när jag rättar mig själv så ser jag till min fasa att det ju inte stämmer! haha...
Jaha...jag som var stolt för att jag visste Nobels litteraturvinnare anno 08 men i facit står han inte där...??? Ser ju sen att testet är apgammalt...från 2003! Sen frågan om de fem monarker som har suttit längst regeringstid...jaha, är det i Sverige eller var?
Nä, jag blev fan bara arg av det.... :(
(Resultatet blev iofs väldigt bra iaf...men det stöööör mig!)

Jaha, haft en underbar natt :)
Vaknade inte förrän halv TRE nånting då pysen var hungrig...sen somnade han om i sin säng och vaknar *hör och häpna!* vid SJU imorse!
Det måste fan va gröten....jag tror på mirakel! haha
Nu sover han lite igen, eller näe det hör jag minsann att han inte gör! *går å hämtar solstrålen*

Nu ska vi städa lite och det vore väl fan om jag inte kunde hitta de där jäkla fjädrarna?

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hoppas ni får en mysig påsk helg!

Glad påsk!

kramar

2009-04-10 @ 02:34:28
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback