Obehagligt...

Usch...döden har varit så närvarande i mitt liv de senaste veckorna :(
Först gick mina kusiners mamma bort efter en väldigt kort tids sjukdom och förra veckan gick en kompis pappa bort i sömnen, båda två alldeles för tidigt i livet. Inte ens fyllda 60 nån av dom...
Man får ju helt klart lite annat perspektiv på livet nu, vågar inte ta något för givet.
Jag är otroligt dålig på att uppskatta och njuta av nuet och längtar och suktar alldeles för mkt framåt och efter saker som jag egentligen inte behöver (?)
Varför inte njuta av tillvaron Svensson? Tänk vad mkt du har egentligen!

Jaja...
Tisdag idag, varit en jobbig natt för hela lilla familjen. Edvin har varit täppt i näsan och fått tillbaka febern så det har varit gnälligt å ledsamt förstås...med andra ord har mams å papsen fått lite dåligt med sömn.
Tempade vid 8 imorse å då hade han 38,6 :( Var iofs ganska många timmar sen han fick panodil då, men tackålov var han ganska så pigg å glad ändå. Låg å sprallade mellan oss i sängen.
Har pallrat upp hans spjälis men han sover bara första sovpasset i sin säng för sen vill han ha mamalove och ligga mot mig ♥
Jobbigt med näsdropparna mitt i natten, han blir ju så arg å ledsen att han riktigt fräser åt mig :( Han har iaf kunnat äta ordentligt och somna om någorlunda.
Nu sover han igen, har väl gjort i en timma kanske. Jag springer som en skottspole å kollar så han mår fint där han sover...usch jag tycker INTE om detta :(

Har en lång härlig to do-lista för veckan....får väl se om jag inte kan beta av nånna nu idag iaf.
Vart sjutton ska man göra av alla doppresenter? :s Edvin önskar sig ett eget rum nu...

Var rädd om varandra, vi har varann bara till låns!

Kommentarer
Postat av: Evelina

du har rätt, jag har verkligen lärt mig att uppskatat livet de senaste veckorna!! tänk så bra man har dte egentligen! kram

2009-04-21 @ 15:27:02
URL: http://metrobloggen.se/evsi
Postat av: Anonym

Usch ja... d e hemskt =( NJUT av varann ;) KRAM <3

2009-04-21 @ 18:40:44
Postat av: Månefrost

Så tragiskt med dödsfallen! Han som dog i sömnen hette möjligtvis inte Lasse?



2009-04-23 @ 19:58:42
Postat av: Månefrost

Så tragiskt med dödsfallen! Han som dog i sömnen hette möjligtvis inte lasse? Kram

2009-04-23 @ 20:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback