Oj jag har ju glömt...

...att jag har blivit utmanad av Angelica!

Fråga 1. Vilken mat äter du oftast?
Pasta, helst pastasallad för det är MUMS!

Fråga 2. När du är på kalas,är du den som sitter kvar eller den som hjälper till att duka av?
Beror på vem man är hos...haha. Samlar väl ihop de närmstas bestick o tallrikar (försökte först stava med ck där men det såg lagom befängt ut!) men om nån annan hinner norpa dom före jag får upp röva är det ju bara bra...

Fråga 3. Var sitter du helst när du bloggar?
Sitter nästan alltid i soffan

Fråga 4. Köper du ofta trisslotter?
Går i perioder, men nej det är inget jag lägger större vikt vid

Fråga 5. I vilken stad eller land har du haft din semester?
Semester? Antar att det måste bli Irland å Dublin då, där jag var i somras. Jag är i desperat behov av värme och sol just nu. Förra sommaren var man för fet för å ligga å pressa jue ;) Hoppas på en lång och fin sommar som kan spenderas till stor del i paradiset.

Fråga 6. Vilken tv-kanal tittar du helst på?
3, 4 eller 5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback