På rätt väg igen...

Efter att ha varit uppe å nosat på 40sträcket (39,9 grader..usch) igårkväll tempade vi imorse bara 37,9 :) Märks med en gång på buspojken att han har en helt annan ork nu och han busar å rullar runt å låter mkt igen.
Härligt! Nu håller vi tummar å tår för att det inte stiger igen...
Lugnaste mamman i stan (typ jag då) till o med letade upp numret till Barnakuten där innan läggdags igår...

Nu sover han igen....somnade helt sonika så fort jag tog honom i min famn. Myspojke!
Det blir innedag återigen men här finns mucho att stå i kan jag lova...ser ut som ett världskrig (med atombomber ohoy!) dragit fram här och jag har lyckats döda blommor återigen så de ska ut.
Hade tänkt tvätta nu på morron men hör å häpna- det var upptaget! what?

Näe passa på å plocka lite och kanske hinna våtdamma lite innan pysen vill ha love igen :)



Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

usch, feber är inget roligt!

skönt att det går åt rätt håll nu =)

2009-04-22 @ 09:56:03
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback