Pys-mys

Ingen feber men icke-nöjd snoris som ska sitta hos mig hela tiden...mysigt, men det spritter lite i mig då jag känner att jag har mkt att göra. Kanske behövligt att skippa lite måste-feelings å njuta av närheten bara?
Nu sover han i min famn å det är underbart, mindre mysigt med en gnällis som gör sig stel som en pinne å inte går att tillfredsställa whatsoever : /

Bvc i em om inte läget förändras, men skippar föräldragruppen efteråt såklart... behöver ut å köpa blöjor, koksaltlösning och panodil om det blir värre.

Hittat kameran men inte hunnit få över bilderna från svärisarna än...

Här är dagens bild på pysen:


Gnällsmurfen med sin nya favoritleksak


Lördagens lite trötta "nybadade" kille chillar hos mormor och morfar i sina festkläder :) De nya pjucksen hann komma innan vi drog norrut!



Kommentarer
Postat av: Angelica

haha helt underbar outfit! =) skönt att febern är borta. Hoppas den håller sig borta oxå! kram

2009-04-20 @ 16:41:08
URL: http://frubegovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback