Roligt :)

Jag kom iväg till stan vid lunchtid, på ett strålande humör för guess what? Jag kom i mina wranglerjeans som jag inte fått på mig på ååår å dar känns det som :) Att magen ser lite svampig ut är ju inte mkt å rå för, men innan kunde jag inte ens få igen gylfen!
Smalkänsla och strålande sol, I love!
Lade ut lite krokar på vägen ner å jag fick napp med en gång ;) Både Angelica och Sofie mötte upp oss nere i stan där det (ojdå) blev veggobuffé på Åhléns...oväntat? Nja...
Jag hade då hunnit shoppa en hel del för mina presentkort :)
Med mig hem har jag: mjukisshorts, mjukisbralls, kortärmad body, 2 solhattar, en stickad kofta med luva, jeans och så lämnade jag tillbaka en jeanskeps jag köpte i helgen som jag inte tyckte passade honom alls. I helgen köpte jag förresten ett par jeansshorts och en annan söt ljusblå keps :) Nu känner vi oss lite bättre rustade!
Ramlade även in på Esprit och hittade en väldigt blå tröja och (skjut mig inte Liza!) en ljusrosa skjorta som såldes ut till halva priset till moi :) Vet inte hur många ggr jag sprungit in där å inte hittat ett jota, men idag kände jag mig smal så jag hade kanske ett öppnare sinne?
Vi hamnade nere vid hamnen å köpte god sorbetglass som vi åt i solen innan vi skildes åt och begav oss hemåt.
Var väl hemma strax innan sex, så det blev 6 timmars valsande p
å stan ;)

Edvin har sovit lite knackigt idag så nu ikväll blev han helt hysteriskt övertrött så jag började nästan överväga om han inte hade sjukligt ont nånstans...usch vad man känner sig hjälplös när han skriker så han blir alldeles svettig :(
Men han kom till ro iaf och sover nu gott i några timmar hoppas jag.
Själv har jag öppnat upp en kall öl faktiskt...tänkte ta några munnar iaf (jag veeet att det inte är farligt att dricka den, men jag vill ändå inte)
Mange är på avtackning av nån kollega så vi är home alone jag å Eddieboy. (när man talar om trollen så ringer dom....han är på g hem)

Jag är sjukt trött nu ikväll...orkar inte mkt alls så jag kommer nog somna ovaggad så fort jag nuddar kudden.
Meeeen jag skulle behöva tvätta lite nu, får se om sistapassaren i tvättstugan är klar därnere så kanske jag orkar tvätta å få torrt två maskiner iaf. Tvätten tar snart över lägenheten :(

Jaja...nog tjötat. Nu laddar vi om inför en ny mysdag som ska spenderas delvis borta i Hum hum i humlegården med picknick i det gröna :)
Sen är det helgfeeling och bålbränning å majtåg å shit som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback