Saturday night

Midnatt råder tyst det är i husen, tyyyyyyyyyst i huuuuusen
Alla sover släckta äro ljusen, äääääääääääääro ljuuuuuuuuuuuuusen

tipp tapp tipp tapp tippe tippe tipp tapp tipp tipp TAAAAAAPP

Det är verkligen tyst här...sitter själv i soffan å slösurfar. Mange är ute å går med grannarnas monster till vovve då dessa är på partaj, Lilleman snusar gott i mammas säng och grannarna är förhållandevis omärkta.
Härligt!
Nu kom M hem förstås...å så är det ju faktiskt inte midnatt heller...för den delen!

Jag och Eddieboy har haft några sköna dagar hemma hos mormor och morfar (å morbror Henke icke att förglömma!) Åkte väl upp så vi var där runt lunch i torsdags och åkte faktiskt inte hem förrän idag. Blev så sent igår och jag vågade inte riskera att ha en sömntjurig unge i bilen 2 timmar hem hit så vi parerade in det perfekt idag på förmiddagen istället. Han sov precis hela vägen hem!! Hostade till två ggr, det var det väsen han gjorde ;) Sötnöt!

Sorry att dejten uteblev Jenny! :( Det verkar menat att misslyckas jämt...
Om ni försökt nå mig kan jag meddela att min kära lilla mobil legat härnere urladdad hela Smaulandsvistelsen....så jag är inte nochig ;)

Ska väl uppdatera lite utförligare såsmåningom...men nu ska jag försöka få mig en kram eller två av sambon.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ursäkten är mottagen :P

Men du... nu e ja ledig månda å tisda... kanske nåt som passar er? <3

2009-04-05 @ 18:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback