Sol i sinnet :)

Ahh :)

Sitter här å myser i soffan å hör det smattra på fönsterblecken, nyttigt med lite nederbörd säger de som kan sin sak.
Varit en toppendag idag.
Tydligen (jag var lite väl trött-väck imorse) började morronen redan halv sex idag då lilleman och Mange började busa. Jag är så trött att jag vill gråta om mornarna numera, men det är ju lite annorlunda om nätterna oxå förstås mot vad det har varit. Vi lyckades nog iaf somna om och sov till åtta nånting.
Röjde lite här på morronen, hade ju ingen frulle härhemma så jag fick slänga ihop å göra lite scones så jag fick nåt i magen iaf. Scones och te, helt i min smak ;) Mättar ju jättebra om inte annat.
Lyckades somna båda två sen och vaknade så vi fick småskynda oss lite då vi skulle träffa C&M och S&T kvart i två för lite babycafé. Väl där så ser vi att det inte är vanligt babycafé med lek å fika utan Babygudstjänst.
Jaha, har han väl blivit döpt så är det väl lika bra å hålla kvar den där kristenheten....eller?
Var iaf mkt mysigt tyckte både jag och pys.
Vi satt på kuddar i ring och sjöng och ledarna blåste såpbubblor och vajjade med några stora transparenta skynken med glitterpaljetter hängande i över allihopa och Edvin satt som helt förstenad och bara gapade :)
Han diggar sång oxå den lille rackarn!
Fikade lite och pratade lite till innan vi begav oss hemåt.

Eftersom förmiddan spenderats inomhus kände jag att vi måste ut ut ut! Så vi gick lite över en timme och satt sen o njöt i solen (jag, inte E för han sov) här utanför.

Käkat lite gott här ikväll å pysen somnade halv nio i min famn...så mys!
Jag ska väl snart ta å lägga mig, tänkte om man kanske kunde fått lite assistens av sambon då jag inte vet vilket av mina e-leg som är aktiverat å inte :s Måste ju deklarera för mina feta inkomster serru....
Han har dock laddat upp med en stor hög ritningar som han sitter å granskar så jag gissar att jag gör bäst i att gå å lägga mig å hoppas på bättre lycka imorron.

Lite pics från idag:


Lite mys med Matildan är aldrig fel!


De tre minstingarna för dagen: Tristan, Matilda och Eddieboy språkas lite


Tristan har så skön laidback stil :)

Tack för bilderna ciliah

Nu ropar bingen efter moi




Kommentarer
Postat av: Evelina

Om mi ska flytta så är kävlinge da shit! ;-)

väldigt barnvänligt om inte annat!

kram

2009-04-28 @ 07:32:15
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback