Spritter!

Jag önskar att jag kunde skriva att det spritter i hela kroppen, men det gööör det faktiskt inte.
Egentligen är jag nog så rastlös efter dessa sega feberdagar att jag borde ut å springa milen upphöjt i tre, men jag blir tvärtom tvärseg och orkar inte med mkt alls.
Blir överväldigad av det stökiga hemmet, i vilken röra ska man börja röja? Var på vippen ner i tvättstugan å tvätta i morse men hör till min fasa att maskinerna redan är igång...idag igen?!!? What?! Vem/vilka fan har kommit på att man ska tvätta på morronen? Det är ju MIN tid fattar ni väl... (men jag bokar aldrig, man vet ju aldrig om pysen mot förmodan skulle sova lite längre än till halv sju...å ljuuuuuva tanke!)

Idag är han feberfri men tröttis då han vaknat som en klocka inatt vid 00, 02, 04 och gissa? jo... 06 för å äta....Damn you bvc-tant som menade på att de börjar äta mer och oftare nu om nätterna. Han hade ju inte kommit på det innan!!!

Vi var bjudna på picknick idag egentligen, men jag kände att vi nog behöver en dag till innan vi sitter ute å så. Tråkigt men hoppas på fler tillfällen framöver :)

Nu har jag precis käkat...en vanlig "dagens" i det Svenssonska palatset: Pastasallad med kyckling :P
Ska väl gå å lägga mig jämte pysen, han har iofs sovit bra länge nu så han vaknar väl lagom tills jag hittat ro själv....as usual!


Sen ska vi väl ta en liten runda med vagnen, behöver lite luft båda två...

Längtar till helgen!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skänkte några tankar. Hoppas att han hållt sig feberfri! absolut kommer det fler tillfällen... detta var ju bara början! =) trevlig helg!

2009-04-23 @ 18:14:58
Postat av: Månefrost

Skönt att det går på rätt håll med E. Har en helkass Lowis och en något bättre Isak hemma.

2009-04-23 @ 20:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback