Uppe å studsar!

Dra på trissor hon är uppe! Känner faktiskt inte av nån träningsvärk idag, så jag måste ha blivit i rätt bra form ändå? Eller kommer det en smäll imorrn istället ;)

Gårdagen blev fysisk haha... Efter vår lunchnap gick vi en sväng ute och njöt av det sköna vädret i lite över en timme. Kom in och kände att det vore ju faktiskt mysigt OM man kunde sitta ute på balkongen nån gång, så jag tog tag i lite grovrengöring och när jag står där så hör jag "Men där är hon ju!" nerifrån och vilka står där då?!? Jo, Angelica och Cecilia med kiddos :)
De hade helt sonika bestämt att de skulle traska backen upp och besöka moi, trevligt!
Så jag slängde i pysen i vagnen igen så satte vi oss en stund på baksidan här och tragglade.
Klockan gick å C&M blev upphämtade av prinsen i guldig springare å jag tänkte att jag slår Angelica följe en bit hemåt så kanske Mange kan hämta upp oss när han kommer hem så vi kan handla lite mat...
Så vi gick å gick å gick å till slut var vi framme vid Maxi och jag ringer Mange å guess what? Han är långt ifrån hemma och orkar inte handla eller hämta oss heller. Så det var bara till å köpa sig en Ramlösa på Maxi och sen traska hela långa vägen tillbaka igen, å det kändes såååå långt när man gick där själv :(
Jaja, jag kom till å med hem före honom iaf så jag måste ha älgat på bra!

Sitter å käkar frulle, bättre sent än aldrig. Klockan fem i morse tyckte någon det var morron och var knappt vaken själv då han låg å fjöla in tårna i munnen :) Toker!
Men som tur var så var denna morronfeeling kortvarig och han la sig sen på tvären och sparkade mamma i sömnen fram till sex då han var hungrig å sen sovsparkade han fram tills dess att vi gick upp.
Han har legat å tjattrat för sig själv i spjälsängen en stund medan jag gjort i ordning min frukost o så somnade han på två röda när jag la honom i vår säng. Har hunnit klippa hans klor men nu tycker jag att det låter därinifrån igen?? Powernap på 5 min?!?!
Näe det var nog bara drömmar eller nåt, för han sussar tackålov ännu :) Brukar bli en kortare nap såhär första passet, men 5 min vore lite väl fattigt!

Planerna för dagen är så många att jag inte vet vart jag ska börja :) Jag skulle behöva gå till Willys å köpa blöjor, fruktpure å tvättservetter.
Fick post igår! :) I kuvertet låg ett presentkort till pysen, tack så jättemycket till fam. Andréasson ;)
Eftersom det samlats ihop lite presentkort som inte blivit "spenderade" ännu så börjar det ju brinna lite i fickorna...haha... pysen behöver ju verkligen brallor oxå, har kanske 2-3 par i rätt storlek.
Så en liten promenad ner på stan står nog på schemat oxå...
Sen borde jag väl fortsätta ute på balkongen så det blir sittklart, städa behövs alltid och tvätta likaså MEN jag SKA inte tvätta.

Så ser det ut!




Babygymmet är favoriten numera och han ger det vad det tål! Det rasslar och svänger som sören ;) Speldosan går på högtryck så jag funderar snart på å ta ur batterierna...haha
Han snurrar runt som en virvel! På sista bilden som är tagen måste jag påpeka att jag la honom på rygg med huvudet mot spegeln...

Kommentarer
Postat av: Evelina

vilket gulligt babygym pysen har!!

kram

2009-04-29 @ 19:05:09
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback