Elak mot snygg pappa!

Jag kan inte låta bli...jag är stundvis en ganska elak människa!
Finns inget roligare än att skicka bilder hemifrån till den hårt arbetande fadern...allt för att han får hemlängtan!
Idag skickade jag denna bild på Edvin som passade på att sova i pappsens säng medan han var borta...   ;)
(morsan låg jämte i sin säng och åt smågodis...alldeles alldeles jätte-onödigt då hon är så förkyld att hon ändå inte kände det goa med dom...)


6 veckor gammal bebis med sin ugly-napp som nu faktiskt funkar rätt bra....Yeeey! What a relief :)
Mina boobs tackar och bockar!


Kors i taket en sån stilig karl som sen kom hem! Så snygger att man nästan blev sådär ful-i-fan-nykär :) grrr
Anledning?! Han hade ÄNTLIGEN lyckats hamna i en frisörstol ;) haha
Nu är det faktiskt min tur att få bli snygger snart....


Vad ska man äta till kvällsmat idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback